Tickets
Reglementen en voorwaarden

Voorwaarden abonnement Familiepark Nienoord 2024

Bij de aankoop van een abonnement voor Familiepark Nienoord gaat u automatisch akkoord met de volgende voorwaarden:

Kosten abonnement

  • Het abonnement voor Familiepark Nienoord in de online voorverkoop kost €32,50. De voorverkoop is van 1 januari tot 23 maart 2024. Vanaf 23 maart 2024 kosten de abonnementen €34,95.

  • Het abonnement geldt voor iedereen vanaf 2 jaar, kinderen van 0 en 1 jaar krijgen gratis toegang.

  • Ook opa’s of oma’s ontvangen een speciaal tarief in de voorverkoop van €22,95 p.p. Vanaf 23 maart 2024 kosten de opa of oma abonnementen €24,95.

  • Het hele seizoen (23 maart  tot en met 3 november 2024) heeft u met het abonnement toegang tot Familiepark Nienoord. Op 23, 24 en 27 maart is het Familiepark uitsluitend geopend voor abonnementhouders.

  • Het abonnement is persoonsgebonden en u ontvangt hiervoor een pasje. Bij bestellingen vanaf januari ligt het pasje vanaf 23 maart klaar bij de kassa van het Familiepark. Bij latere bestellingen na 23 maart ligt het pasje binnen 3 werkdagen na uw bestelling klaar bij de ingang van het Familiepark.

  • Het abonnement is exclusief treinritten en scooterbaan.

  • Bij speciale evenementen kan het Familiepark een kleine toeslag/ bijbetaling vragen. Deze evenementen worden van tevoren aangekondigd op onze website en in de sociale media, alsmede het te betalen bedrag voor abonnementhouders voor de speciale evenementen.

  • De abonnementen zijn vanaf 1 januari online verkrijgbaar. Tijdens het seizoen zijn abonnementen verkrijgbaar bij de kassa van het Familiepark. Wilt u een abonnement bij de kassa aanmaken, graag dan vooraf even een afspraak plannen via 0594512230 of info@landgoednienoord.nl

  • Indien u in het bezit bent van een entreebewijs of abonnement, bestaat er onder

geen enkel beding een geld terug regeling.

  • Bij annulering binnen het wettelijk bedenktermijn van 14 dagen, is het niet mogelijk om binnen 3 maanden het abonnement opnieuw te bestellen.

Geldigheid abonnement

  • Bij het online aanmaken van uw abonnement dient er een herkenbare foto van de pashouder toegevoegd te worden waar de pashouder alleen op staat. Zonder een duidelijke persoonsfoto is het abonnement niet geldig. 

  • Indien u een abonnement aan laat maken bij de kassa van het Familiepark dienen alle personen aanwezig te zijn voor het maken van een persoonsfoto.

  • Het abonnement is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

  • Het abonnement is alleen geldig in het seizoen 2024 (23 maart tot en met 3 november 2024) tijdens openingsdagen).

  • Het abonnement is niet geldig in combinatie met andere kortingen, acties en arrangementen.

  • Wijzigingen voorbehouden, kijk voor actuele informatie op www.landgoednienoord.nl.

  • Bij een bezoek aan het Familiepark wordt het abonnement gescand. U dient deze altijd bij u te hebben. Wanneer u het abonnement vergeten bent, betaalt u de entree. Op vertoon van uw geldige abonnement en bij inlevering van de kassabon, ontvangt u de entree retour bij een volgend bezoek.


Goed bewaren
Bewaar uw pas goed, want hij is het hele seizoen geldig.

Hoe gebruikt u uw abonnement?
Breng het abonnement bij elk bezoek mee. Bij de kassa van Familiepark Nienoord dient u uw abonnement persoonlijk te overhandigen. Een foto op de telefoon van uw abonnement is geen geldig entreebewijs. Uw pas wordt gecontroleerd op geldigheidsdatum. Bovendien wordt aan de hand van de foto op het abonnement gecontroleerd of u daadwerkelijk de abonnementhouder bent. Ondanks het feit dat de gegevens van de abonnementhouder geregistreerd staan, wordt de toegang geweigerd als het abonnement niet getoond kan worden. In dit geval dient u de reguliere prijs te voldoen. Op vertoon van uw geldige abonnement en de kassabon, ontvangt de entree retour bij een volgend bezoek.

Oneigenlijk gebruik van het abonnement
Abonnementshouders dienen zich op verzoek van onze medewerkers te kunnen identificeren als rechtmatige houder van het abonnement.
Bij oneigenlijk gebruik van het abonnement wordt het abonnement door Familiepark Nienoord in beslag genomen of geblokkeerd. Bij inbeslagname of blokkering van het abonnement wordt geen restitutie verleend.

Wat te doen bij verlies of diefstal van uw abonnement
- Bij verlies van een pasje kunt u op vertoon van de aankoopdatum een nieuw pasje halen bij de kassa. Hiervoor vragen wij een vergoeding van €2,50.
-Bij verlies of diefstal van uw abonnement dient u hiervan direct melding te maken bij Familiepark Nienoord via telefoonnummer 0594 - 512230. Om misbruik door derden uit te sluiten, wordt uw abonnement geblokkeerd.
Bij de kassa kunt u een duplicaatabonnement aanvragen. De administratiekosten voor een duplicaatabonnement bedragen €2,50- per abonnement.

Adresgegevens
De gegevens van abonnementhouders worden alleen gebruikt voor het aanmaken van het abonnement. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. Bij aanmelding kunt u aangeven of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Hier wordt alleen uw e-mailadres voor gebruikt. Wanneer u deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, kunt u zich hiervoor afmelden via de link in de nieuwsbrief.

Coöperatie Goed
Bij aankoop van het abonnement ontvangt u van ons bij de bevestigingsmail een verzoek om lid te worden van coöperatie Goed. Hiermee steunt u vrijblijvend de verduurzaming van Landgoed Nienoord.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie, actuele openingstijden en prijzen op www.landgoednienoord.nl. Wanneer u vragen of opmerkingen heeft, mailt u info@landgoednienoord.nl en u kunt ons ook bellen 0594-512230.

 

Wanneer u het park betreedt, gaat u automatisch akkoord met het Familieparkreglement. Deze vindt u op onze website: www.landgoednienoord.nl en ook bij de kassa van Familiepark Nienoord ligt een exemplaar.