speelpark-nienoord-2023-6

Klik hier
voor al onze
evenementen

Actie!

  • Lobore modiat

    Verit ad dignis acillametum iliquiscil ullam, commy num er sustrud magna conse commolo bortie mod dio et

    Lees meer >>

FAQ Abonnementen Familiepark Nienoord

Waar kan ik mijn abonnement aanschaffen?
Vanaf 1 januari start de online verkoop van onze abonnementen. Indien het niet mogelijk is om een abonnement online aan te schaffen, kunt u telefonisch of per mail contact opnemen voor het plannen van een afspraak. 0594-512230 of info@landgoednienoord.nl

Wat zijn de voordelen van een abonnement voor Familiepark Nienoord?
* Gratis toegang tot Familiepark Nienoord van 23 maart t/m 3 november 2024
* Exclusief toegang voor abonnementhouders op 23, 24 en 27 maart
* Inclusief speeltoestellen, de paardenbaan, tractorbaan, de kinderboerderij, Expeditie Nienoord en de Nieno shows.
* Gratis toegang tot alle evenementen in seizoen 2024
* Profiteer van korting op nog meer leuke dagjes uit bij andere parken
* Vriendjes/vriendinnetjeskortin
* Gratis parkeren

Vanaf welke leeftijd is een abonnement nodig?
Kinderen onder de 2 jaar zijn gratis. Vanaf 2 jaar is een abonnement verplicht voor onbeperkt toegang.

Waar kan ik mijn abonnement ophalen na de online aankoop?
Vanaf 23 maart kun je je abonnement ophalen bij de kassa van het Familiepark, net als de kortingsflyer voor korting bij andere parken. Kom je niet uit de buurt? Je kunt je pas natuurlijk ook ophalen bij je eerste bezoek in het seizoen. De pas blijft liggen bij de kassa.

Tot wanneer geldt het voorverkooptarief?
Het voorverkooptarief geldt van 1 januari tot 23 maart 2024.

Moet het persé een pasfoto zijn?
Nee, de foto die je toevoegt aan het abonnement mag ook een uitgesneden foto zijn, mits deze duidelijk, actueel en het formaat van een pasfoto heeft en alleen het gezicht is. Het moet wel een herkenbare foto zijn van de pashouder.

Hoe kom ik aan de kortingsflyer voor leuke kortingen bij andere parken?
Het bonnenvel ontvang je eenmalig bij het afhalen van je abonnement. Dit kan vanaf zaterdag 29 maart bij de kassa van het Familiepark. Iedere abonnementhouder ontvangt een eigen bonnenvel.

Ik heb een waardecheque cadeau gekregen, kan ik deze online verzilveren?
Je waardecheque kun je bij het Familiepark omwisselen voor bonnen om zelf je abonnement thuis eenvoudig aan te maken. Lukt dit niet? Dan helpen we hier natuurlijk mee. Graag je abonnement voor opening van het Familiepark (29 maart 2024) regelen? Neem dan contact op via 0594-512230 of info@landgoednienoord.nl

Wat zijn de openingstijden van het Familiepark in 2024?
Bekijk hier de openingstijden van Familiepark Nienoord, seizoen 2024. https://www.landgoednienoord.nl/familiepark/openingstijden/
*Op dit moment is deze pagina nog niet up to date. Houd onze website in de gaten voor onze openingskalender.

 
Moet ik betalen voor parkeren?
Parkeren is gratis.

Mag ik mijn huisdier meenemen in het park?
Nee, huisdieren worden niet toegelaten tot Familiepark Nienoord.

Is het park toegankelijk voor mindervaliden?
Het park is toegankelijk voor mindervaliden. Het park beschikt over verharde paden. Onze medewerkers helpen je graag bij het in- en uitstappen van attracties. Het Familiepark beschikt over twee invalidentoiletten. Bij het Infocentrum kunt u een rolstoel huren voor gebruik in het Familiepark.

Zijn alle attracties inclusief?
Alle speeltoestellen, de paardenbaan en tractorbaan zijn inclusief bij entree aan het Familiepark. Een treinkaartje voor een rit met de trein kost €0,75 cent en de scooterbaan in het park kost €0,50 cent.

Zijn bij regen de attracties open?
Alle attracties zijn tijdens regen geopend behalve de tractorbaan, de miniatuurspoorbaan buiten en de grote glijbaan.

Mag ik eigen eten en drinken meenemen naar het Familiepark?
Ja dat mag. Bezoekers mogen hun eigen etens- en drinkwaren meenemen naar het Familiepark. Het is niet toegestaan om meegenomen etenswaren te nuttigen in de horecagelegenheden en de bijbehorende terrassen. U kunt uw eigen etens- en drinkwaren nuttigen bij de verschillende zitplekken in het Familiepark en in de Ooievaarsstee.

Wat moet ik doen als ik mijn pas kwijt ben?
Informeer bij de kassa van het Familiepark of hier wellicht een pas is ingeleverd. Wanneer er een nieuwe pas aangemaakt moet worden kost dit € 2,50- administratiekosten.

Kan ik mijn aankoop nog retourneren?
Bij aankoop van je abonnement kun je je aankoop niet meer retourneren.

De online betaling werkt niet, wat moet ik doen?
Voor vragen over aanschaf van je abonnement en online betaling kun je contact opnemen met Global Tickets: +31 (0)77 208 60 22.